Балаларға рухи тәрбиә биреүҙә ата-әсәләргә кәңәштәр
1. Ғаиләлә балалар менән саф матур башҡорт телендә аралашығыҙ, һөйләшегеҙ
2. Ғаиләгеҙҙә шәжәрә ағасын төҙөгөҙ, ата - бабаларҙан килгән йоланы һис кенә лә юғалтмағыҙ.
3. Бала бәләкәйҙән үк ғаилә традицияларын белеп, өйрәнеп үҫергә тейеш. Балаларығыҙҙың тыуған көндәрен, һәр бер уңыштарын билдәләп үтегеҙ. Халҡыбыҙҙың ғөрөф – ғәҙәттәрен һаҡлағыҙ.
4. Балалар менән музейҙарға, төрлө күргәҙмәләргә, һәйкәлдәргә, билдәле урындарға йышыраҡ йөрөгөҙ.
5. Бергәләп яҡшы китаптар уҡығыҙ, йырҙар өйрәнегеҙ, спектаклдәргә, тамашаларға, концерттарға йөрөгөҙ.
6. Әгәр ҙә балағыҙҙы тулы хоҡуҡлы шәхес итеп тәрбиәләргә теләһәгеҙ, үҙегеҙ йәшәгән ил, ер тураһында яҡшы уйҙа булығыҙ.
7. Ата- бабаларығыҙҙың бөгөнгө матур тормош өсөн күп көс һалыуы, һәр ваҡыт булған ауырлыҡтарҙы ғорурлыҡ менән үтеп сығыуҙары тураһында балағыҙға йышыраҡ һөйләгеҙ.
8. Балағыҙҙы Тыуған илебеҙҙең, ҡаланың иҫтәлекле урындары менән таныштырығыҙ.
9. Әгәр ҙә балағыҙҙы музейҙарға, күргәҙмәләргә йышыраҡ йөрөтһәгеҙ, ул ҙурайғас та был мәҙәни усаҡтарға йөрөүҙән туҡтамаясаҡ.
10. Телевизор ҡарағанда йышыраҡ беҙҙең тыуған илебеҙҙең ғорурлығы булған билдәле кешеләр тураһындағы тапшырыуҙарға күберәк иғтибар итегеҙ.
11. Балаға ни тиклем иртәрәк рухи тәрбиә бирә башлайһығыҙ шул тиклем иртәрәк уның орлоҡтарын күрерһегеҙ, киләсәктә тыуған илебеҙҙең ғорурлығы булырлыҡ юғары рухлы шәхестәр тәрбиәләрһегеҙ!
ПОЛЕЗНЫЕ ПАМЯТКИ